סטטוסים על האח הגדול 2012

איך משחקים באח הגדול פרה עיוורת ? מורידים לקים את המשקפיים ..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחח

אביבית + 250 זוגות נעליים = 251 זוגות נעליים 

בוא'נה ברי לובשת כל היום שחור .. אפשר לקרוא לה כבר Black Barry 

זיווה בהדחה הראשונה צעקה "יש אלוהים" , אני מבקש שתסבירו לי – איך אלוהים קשור לאסמסיםם?

כשאני חושב על הזוכה של האח הגדול , אני שואל את עצמי ... (נקודות) ... מה יעשה כלב עם מיליון ?


ווואי זיינו ת'שכל על אביבית בפייסבוק יותר ממה שזיינו אותה במציאות .. , חחחחחח

וואלה אני לא מצליח להבין תדודו הזה התחתן עם דוב אבל העיקר מכלב הוא מפחד...

לידיעת כל צופי ״האח הגדול״, שבוע הבא לא תהיה הדחה. קים אכל דייר, עימכם הסליחה.

וסי הוא מעצב שיער אבל קירח, יעל יועצת זוגיות אבל גרושה 3 פעמים, תכף יגידו לי שקים הוא מדריך כושר

עם אתם רוצים להדיח את קים מהאח הגדול שלחו אל המספר 2020 את המילה מנוף